Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΚΠΕΜΠΕΙ SOS !
ΣΕ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΚΟΠΕΥΕΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΞΙΣΩΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ Σ.Ε.Φ.Α.Α.
( ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ) ΜΕ ΤΟΥΣ "ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ" ΠΟΥ ΕΙΣΑΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ME ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΣΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΑΝΕΡΓΩΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ !!
ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΓΩΓΗ ΤΟΥ "ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΝΑΨΥΧΗΣ" ΚΑΙ ΤΗΣ "ΑΘΛΗΣΗΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ" ΣΤΟ ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΚΑΙ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΩΝ ΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΣΥΧΝΑ ΔΙΑΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΓΙΑ ΣΚΟΠΟΥΣ ΑΛΛΟΤΡΙΟΥΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ...
ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΜΕΝΟΙ ΤΟΝ ΜΟΧΘΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ !
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ:
ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΟ ΠΑΡΤΥ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΚΑΙ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ !
ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΠΟΥ ΤΕΘΗΚΕ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ Λ. ΑΥΓΕΝΑΚΗ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ Η ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΝΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΥΠΕΡ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΚΑΙ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙ ΑΜΟΙΒΗΣ !
ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΑ ΕΠΙΜΑΧΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ
http://www.opengov.gr/cultureathl/?cat=55
Άρθρο 14 Αντικείμενο
Αντικείμενο του παρόντος είναι η ρύθμιση του αθλητισμού αναψυχής και της άθλησης για όλους, μέσω κανόνων ίδρυσης και λειτουργίας σωματείων αθλητισμού αναψυχής και άθλησης για όλους, τήρησης ηλεκτρονικού μητρώου ειδικά αναγνωρισμένων σωματείων αθλητισμού αναψυχής και άθλησης για όλους, σύστασης ομοσπονδίας αθλητισμού αναψυχής και άθλησης για όλους, καθώς και αναγγελίας και πιστοποίησης εκπαιδευτών.
ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΠΩΣ Η ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΕΙ - ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΣΠΟΡ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΨΥΧΗ - ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΔΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΜΕ ΜΟΝΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΝ ΜΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ !
Άρθρο 16 Κλάδοι άσκησης
1. Οι δραστηριότητες αθλητισμού αναψυχής και άθλησης για όλους ομαδοποιούνται και κατηγοριοποιούνται στους ακόλουθους κλάδους άσκησης:
α) Άσκηση εσωτερικού χώρου-αίθουσας, όπως χορός, είδη αερόβιας άσκησης, είδη μυϊκής ενδυνάμωσης,
β) άσκηση υπαίθριων δραστηριοτήτων εσωτερικών υδάτων (λίμνες, ποτάμια κ.λπ.),
γ) άσκηση υπαίθριων δραστηριοτήτων βουνού,
δ) άσκηση υπαίθριων δραστηριοτήτων θαλάσσης,
ε) άσκηση υπαίθριων δραστηριοτήτων αέρα,
στ) άσκηση μικτών υπαίθριων δραστηριοτήτων,
ζ) άσκηση δρομικών δραστηριοτήτων,
η) άσκηση αστικών δραστηριοτήτων (urban sports),
θ) άσκηση ομαδικών αθλημάτων αναψυχής (ενδεικτικά: ποδόσφαιρο, μπάσκετ, beach volley), και
ι) άσκηση ατομικών αθλημάτων αναψυχής (ενδεικτικά: τένις, γκολφ, είδη αυτοάμυνας, ενόργανη).
2. Η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (Γ.Γ.Α.) είναι αρμόδια για την εποπτεία και την υποστήριξη κάθε διοργάνωσης αθλητισμού αναψυχής και άθλησης για όλους.
Η ΑΘΛΗΣΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΝΑΨΥΧΗΣ Ή ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΑΘΛΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ !
ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ Σ.Ε.Φ.Α.Α. ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΕ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΠΩΣ: ΑΝΑΤΟΜΙΑ, ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ, ΕΡΓΟΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ, ΑΘΛΗΤΙΑΤΡΙΚΗ, ΑΡΧΕΣ ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ, ΒΙΟΚΙΝΗΤΙΚΗ, ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ, ΔΙΚΑΙΟ, ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ, ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ, ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΛΠ. ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙ ΔΙΚΛΕΙΔΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥΑΡΙΘΜΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ
ΑΠΑΞΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣ
ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΝ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ !
Άρθρο 20
Εκπαιδευτής
1. Εκπαιδευτής είναι ο επαγγελματίας με την απαιτούμενη κατάρτιση, που πιστοποιείται από αρμόδιο φορέα πιστοποίησης επαγγελματικών προσόντων, σχετικά με: α) διοργάνωση ή δραστηριότητα αθλητικής αναψυχής και άθλησης για όλους ή ακραία αθλητική δραστηριότητα (extreme sports), β) αθλήματα, για τα οποία δεν υπάρχουν ειδικά αναγνωρισμένες αθλητικές ομοσπονδίες και γ) ειδικότητα άσκησης σε αντικείμενα, που δεν διδάσκονται σε Σχολή ή Τμήμα Επιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (Σ.Ε.Φ.Α.Α. – Τ.Ε.Φ.Α.Α.), ο οποίος, ως επικεφαλής αθλούμενων που συμμετέχουν σε τέτοιες δραστηριότητες σε υπαίθριο ή μη περιβάλλον:
i) μεριμνά για την εξασφάλιση της ομαλής διεξαγωγής των δραστηριοτήτων αθλητικής αναψυχής και άθλησης για όλους ή των ακραίων αθλητικών δραστηριοτήτων και την ασφάλεια των αθλούμενων, μέσω της παρουσίασης και διδασκαλίας των βασικών τεχνικών δεξιοτήτων και της εκμάθησης του τρόπου χρήσης των τεχνικών μέσων και του εξοπλισμού, που χρησιμοποιούνται στο πλαίσιο πραγματοποίησης των δραστηριοτήτων αυτών,
ii) καθοδηγεί μεμονωμένα ή ομαδικά τους αθλούμενους που συμμετέχουν σε τέτοιες δραστηριότητες,
iii) αναλαμβάνει τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη, την υποστήριξη ή την εποπτεία διεξαγωγής ατομικών και ομαδικών προγραμμάτων σε γυμναστήρια, αίθουσες ή στην ύπαιθρο, ή προγραμμάτων άθλησης για όλους και
iv) παρέχει μεμονωμένα ή σε ομάδα αθλούμενων, καθοδήγηση και βοήθεια στους τομείς της άσκησης και της βελτίωσης της φυσικής τους κατάστασης. Στην έννοια του εκπαιδευτή συγκαταλέγονται και οι οδηγοί ή συνοδοί βουνού.
2. Ο εκπαιδευτής οφείλει, πριν από την έναρξη διεξαγωγής της δραστηριότητας, να ενημερωθεί για το επίπεδο εμπειρίας, φυσικής κατάστασης και υγείας των αθλουμένων που συμμετέχουν σε αυτήν.
Άρθρο 21
Αναγγελία και εγγραφή εκπαιδευτών στο ηλεκτρονικό μητρώο εκπαιδευτών
1. Όποιος ασκεί το επάγγελμα του εκπαιδευτή, και απασχολείται σε φορείς που πραγματοποιούν τις δραστηριότητες του άρθρου 18, αναγγέλλει στη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (Γ.Γ.Α.) την έναρξη της δραστηριότητάς του, λαμβάνει ατομικό αριθμό μητρώου και καταχωρίζεται στο ψηφιακό μητρώο εκπαιδευτών του άρθρου 20.
2. Για την αναγγελία της έναρξης άσκησης του επαγγέλματος του εκπαιδευτή ο ενδιαφερόμενος υποβάλλει σχετική αίτηση, η οποία συνοδεύεται από:
α) Πτυχίο ή δίπλωμα ή βεβαίωση ή αποδεικτικό σπουδών αναγνωρισμένης σχολής της ημεδαπής ή σχολής της αλλοδαπής που έχει αναγνωριστεί ως ισότιμο και αντίστοιχο ή ως επαγγελματικά ισοδύναμο από το Αυτοτελές Τμήμα Εφαρμογής Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, συνοδευόμενα από αντίστοιχη πιστοποίηση προσόντων επαγγελματικής επάρκειας του επιπέδου που απαιτείται σύμφωνα με τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.) για τη δραστηριότητα για την οποία επιθυμούν να αναγγελθούν
ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ
ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΘΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ :
ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΝ 33 ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΑΘΜΙΔΩΝ !
ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΚΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΣΣΑ
ΕΝΩΣΟΥ ΜΕ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΣΟΥ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ" ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΕΙΣ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙΣ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ !
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙΜΕΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ
(ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199 04/09/2015)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ'
ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ
Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.
2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος.
2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.
3.0 ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ
3.1. Μέσα στα πλαίσια της προσφοράς της Ελλήνων Πολιτείας για Διαρκή Ελληνική Παιδεία είναι και η δημιουργία σε κάθε πόλη – κωμόπολη δημόσια βιβλιοθήκη με βιβλία της πραγματικής Ελληνικής Γραμματείας, σε ένα ιδανικό περιβάλλον εναρμονισμένο με τον ρόλο που υπηρετεί και με περιεχόμενο συγγράμματα για την γνωσιακή επιμόρφωση των Πολιτών.
3.2. Οι βιβλιοθήκες θα είναι και κέντρα πληροφοριών τα οποία θα βρίσκονται συνδεδεμένα διαδικτυακά με άλλα παρόμοια κέντρα σε όλο τον πλανήτη ούτως ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να έχει διευρυμένη πρόσβαση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου