ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Post Top Ad

2 Νοεμβρίου 2021

ΟΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑΔΑΝΟΥ

 

ΟΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑΔΑΝΟΥ



ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΣΕ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ, ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟ, Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΕΝ ΕΤΕΙ 2021 ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝ ΠΑΡΑΓΚΩΝΙΣΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ 

 ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΑΡΜΟΖΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ !


ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ : 


1. Η ΜΙΚΡΗ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (ΜΟΛΙΣ 3 ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ Α' ΕΩΣ Δ' ΚΑΙ 2 ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ) 

ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΘΛΗΣΗΣ, ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ Ο ΚΑΤ' ΕΞΟΧΗΝ ΣΤΟΧΟΣ ΠΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΕΞΙΑ ΣΤΗΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ




2. Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΑΙΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΟΠΩΣ ΓΗΠΕΔΑ, ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ, ΟΡΓΑΝΑ, ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ, ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ 


ΜΕ ΜΟΛΙΣ ΤΟ 19% ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΚΛΕΙΣΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ !!

 ΤΟ 42% ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟ 45% ΤΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ ...


3. ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΠΑΡΟΤΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΩΝ Ή ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΔΥΣΚΟΛΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΕ ΑΥΤΑ.


Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΘΡΗΝΕΙ ΔΕΚΑΔΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΠΝΙΓΜΟ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ !


ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠ΄ΑΡΙΘ.  188128/Δ5/02-11-2017 ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΥΠ.Π.Ε.Θ. ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ ΜΟΛΙΣ  

8-12 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ Γ' ΚΑΙ ΣΤΗΝ Δ' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΜΟΝΑΧΑ ΕΝΤΟΣ ΕΝΟΣ ΤΡΙΜΗΝΟΥ !




ΠΟΎ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΡΙΖΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ  ;;


ΣΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΑΦΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΟΡΙΣΤΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΛΩΝΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΕ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΣΕ ΨΥΧΙΚΟ ΚΑΙ ΣΕ ΣΩΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.


Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 16 παρ. 2 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 


 ΟΠΟΥ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΙ : 


ΤΙ ΛΟΓΗΣ ΠΟΛΙΤΗ ΕΠΙΘΥΜΕΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ...





Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ "ΠΑΙΔΕΙΑΣ" ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΛΛΑΧΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΟΥ 1975 ! ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 46 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ...


 


ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΟΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ

Νόμο 1566 ΦΕΚ Α΄167/30.9.1985 ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 1.

ΟΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Η ΙΔΙΑ ΑΣΑΦΕΙΑ ΚΑΙ Η ΑΟΡΙΣΤΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΠΙΔΙΩΚΟΜΕΝΟ ΣΚΟΠΟ ...


1. Σκοπός της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι να συμβάλει στην ολόπλευρη, αρμονική και ισόρροπη ανάπτυξη των διανοητικών και ψυχοσωματικών δυνάμεων των μαθητών, ώστε, ανεξάρτητα από φύλο και καταγωγή, να έχουν τη δυνατότητα να εξελιχθούν σε ολοκληρωμένες προσωπικότητες και να ζήσουν δημιουργικά.


ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΗΣ ΑΣΑΦΕΙΑΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΓΟΝΕΙΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ) ...

 ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΠΟΥ ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΑΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΣΑΦΗΝΕΙΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ...



ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΜΑΘΗΤΗ - ΠΟΛΙΤΗ. 


Η ΤΥΧΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΟΔΗΓΕΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ ΒΑΣΙΚΑ ΕΦΟΔΙΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΠΟΡΕΥΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ...


ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΘΕΣΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗΣ, ΝΑ ΜΕΤΕΧΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ "ΚΡΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ" ΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ. 


ΑΡΚΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ - ΟΠΑΔΟΙ ΚΑΠΟΙΑΣ ΞΕΝΟΦΕΡΤΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ Ή ΚΟΜΜΑΤΟΣ Ή ΟΜΑΔΑΣ ΚΛΠ. 

ΑΝΑΘΕΤΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΑΣ ΣΕ ΑΛΛΟΓΕΝΕΙΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ !



ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ

ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΟΠΩΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ

"ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΕΝΙΑΙΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΔΕΠΠΣ)"  ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΟΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ :


- ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ


- ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΙΝΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΑΥΤΩΝ


- Η ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ


- ΚΑΙ Η ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 






EINAI AΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑ 

Μ.Ο. = 2, 4 ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ 

(ΜΕΙΟΝ ΤΙΣ ΑΡΓΙΕΣ)

ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ


ΕΠΙΠΛΕΟΝ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΕ ΓΗΠΕΔΑ, ΣΕ ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ,  ΣΕ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ, ΣΕ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΑ ΚΛΠ,  ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ (ΑΘΛΟΠΑΙΔΕΙΩΝ, ΣΤΙΒΟΥ, ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ, ΧΟΡΟΥ ΚΛΠ) ΣΕ ΕΝΑ ΑΡΧΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΑΘΛΗΣΗΣ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ...


ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΤΣΙ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ  ΠΟΥ ΤΥΓΧΑΝΟΥΝ ΕΥΧΑΙΡΕΙΑΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΝΤΕΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ !


ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΞ΄ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΜΕ ΔΑΠΑΝΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΑΙ Η ΑΘΛΗΣΗ ΘΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ  


ΕΠΙΣΗΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ "ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΑ ΕΝΙΑΙΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ" (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) 

ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ (Α.Π.) ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΕΝΑ ΥΠΟΤΥΠΩΔΕΣ ΑΞΙΑΚΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΙΜΙΟΤΗΤΑ, ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΩΣΥΝΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΟΥ,

 ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ - ΑΘΛΟΠΑΙΔΕΙΩΝ ...


ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΕΝΝΟΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΑΟΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΧΑΩΤΙΚΟ ΟΠΩΣ :


"Άτοµο, σύνολο, Σύστηµα (δοµή- ταξινόµηση-οργάνωση- ισορροπία- νόµος), Οµοιότητα-διαφορά, Ισότητα, Μεταβολή, Αλληλεπίδραση, Συνεργασία, Συλλογικότητα, Εξάρτηση, Ενέργεια." ...

 


ΒΛΕΠΕ

ΔΕΠΠΣ Δημοτικού - Γυμνασίου - Λυκείου


ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ !


ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ  ΘΑ ΔΟΜΟΥΝΤΑΙ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕΤΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΑΞΟΝΑ ΤΩΝ 33 ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ, 

ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ

 "ΘΑ ΜΕΤΕΧΟΥΝ ΚΡΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ" 

ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥΣ !














ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ'

ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ


1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ

Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.

1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.

1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.

1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.

1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.

1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.

1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .

1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).

1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.

1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).

1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.

1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.

1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.

1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.

1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».

1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.


2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ


2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.

2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος. 

2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.


3.0 ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ

3.1. Μέσα στα πλαίσια της προσφοράς της Ελλήνων Πολιτείας για Διαρκή Ελληνική Παιδεία είναι και η δημιουργία σε κάθε πόλη – κωμόπολη δημόσια βιβλιοθήκη με βιβλία της πραγματικής Ελληνικής Γραμματείας, σε ένα ιδανικό περιβάλλον εναρμονισμένο με τον ρόλο που υπηρετεί και με περιεχόμενο συγγράμματα για την γνωσιακή επιμόρφωση των Πολιτών.

3.2. Οι βιβλιοθήκες θα είναι και κέντρα πληροφοριών τα οποία θα βρίσκονται συνδεδεμένα διαδικτυακά με άλλα παρόμοια κέντρα σε όλο τον πλανήτη ούτως ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να έχει διευρυμένη πρόσβαση.

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑΔΑΝΟΥ



ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν. ΡΟΔΟΠΗΣ



ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ 


ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

 


«ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ»



EMAIL: giadanou70@gmail.com



TΗΛ. 6932729297



giadanou.blogspot.com

 




youtube:

https://www.youtube.com/channel/UCLXtKZObutWedRZOijfbToA

 



ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ "


Ε.ΣΥ.":


https://esy-


xanthis.blogspot.com/2020/08/619904-09-


2015.html




ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ "E.ΣΥ" :


https://esy-


xanthis.blogspot.com/2020/08/blog-


post_38.html




ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ : 

https://www.aitherikigrafi.gr/

 



AΝΑΖΗΤΕΙΣΤΕ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΜΟΥ ΣΤΟ FB ΚΑΙ 

ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΟΥ ΜΗΝΥΜΑ  

 

ΣΕΛΙΔΑ fb. 1


ΣΕΛΙΔΑ fb 2


ΣΕΛΙΔΑ fb 3

 

twitter

https://twitter.com/home?logout=1609586405780



Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΑΖΕΜΕΝΗ, ΠΛΑΙΣΙΩΜΕΝΗ ΜΕ 

ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ ΤΕΚΜΗΡΙΑ, ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ, ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ, ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ.




ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ :



ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ :



600 ΔΙΣ : http://600dis.oramaellas.gr/

 



ΔΟΜΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΣΤΟΥΣ 


ΔΗΜΟΥΣ:


https://dimoi.oramaellas.gr/

 



ΜΕΤΟΧΕΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ:


https://trapeza-


anatolis.oramaellas.gr/metoxes-xroniko/

 



ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ:


http://www.endcyprusdebt.com/

 

 

ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ Ε.ΣΥ.

http://alfeiospotamos.gr/?p=17647


ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΩΝ ΜΚΟ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ - Ε.ΣΥ."

http://alfeiospotamos.gr/?p=11184



=======================

ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΟ SITE ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:

https://www.e-synews.gr 

 

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ LINKS

http://energoi-ellhnes.blogspot.gr/

http://alfeiospotamos.gr/

http://alfeiospotamos.blogspot.gr/

http://spametadesma.blogspot.gr/

http://sorrasgegonota.wordpress.com/

=======================

 

 

ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ πρώην 

ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ «ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ» .

http://alfeiospotamos.gr/?p=10768

=======================

ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ. ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ:

http://e-sy.gr/grafia-e-si/


 


Ε.ΣΥ. ΞΑΝΘΗΣ


ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ


ΑΝΔΡΕΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ 69


67100, ΞΑΝΘΗ


ΕΙΜΑΙL: esy.xanthis@gmail.com




ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ


6932729297, 2541106281

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Author Description


Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;

Post Top Ad