ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΘΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΔΩΡΕΑΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ! #ελληνωνσυνελευσις #παιδεια #τριτοβαθμιαεκπαιδευση
Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΠΑΡΚΟΥΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΡΟΙΑ ΤΟΥ ΧΑΜΗΛΟΥ ΥΨΟΥΣ ΔΑΠΑΝΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΤΙΘΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΥΝΟΛΙΚΑ.
Η ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΔΟΓΜΑΤΙΚΩΝ ΘΕΩΡΙΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ.
Η ΧΑΜΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΕ ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΑΙΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ, ΥΛΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΛΠ.
Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΤΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.
Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΑ.
ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΡΟΧΟΠΕΔΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΟΔΟΥ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ.
ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΚΟΛΛΕΓΙΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΠΡΟΣΦΟΡΟ ΕΔΑΦΟΣ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΟΥΝ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΛΛΕΙΨΕΩΝ ΚΑΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΠΡΟΘΥΜΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΚΕΡΚΟΠΟΡΤΑ ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ "ΜΑΓΑΖΙΑ,
ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΥΝΟΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΝΤΕΣ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΗΔΗ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ.
Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ, ΕΚΑΝΕ ΦΑΝΕΡΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΝΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΕΙ ΠΕΡΕΤΑΙΡΩ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ 4653 Τεύχος A’ 12/24.01.2020, ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΗΔΗ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΚΑΙ
ΑΝΑΙΡΕΙ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΩΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΑΓΑΘΟΥ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ !
ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 50 του ν. 4653/2020 ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΚΟΛΛΕΓΙΩΝ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΕΞΙΣΩΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΤΥΧΙΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ, ΠΡΟΩΘΩΝΤΑΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ.
https://www.kodiko.gr/nomothesia/document/592561/nomos-4653-2020
ΩΣΤΟΣΟ ΠΕΡΑΣΕ ΝΥΧΤΑ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΕΡΥΣΙ, ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΑΡΜΟΔΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΟΑΤΑΠ Η ΟΠΟΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΣ ΤΗΣ ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΜΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΝΗΘΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΚΟΜΙΣΙΟΝ
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΔΟΑΤΑΠ (ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΤΙΤΛΩΝ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΩΝ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ) ΣΤΙΣ 20/9/2019, ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ Ν. ΚΕΡΑΜΕΩΣ ΟΤΙ Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΙΣΟΤΙΜΙΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΤΙΤΛΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΜΠΙΠΤΕΙ ΣΤΗΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/310097_eggrafo-fotia-toy-doatap-kaiei-ti-niki-kerameos
ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 16 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ:
'Αρθρο 16: (Παιδεία, τέχνη, επιστήμη)
5. H ανώτατη εκπαίδευση παρέχεται αποκλειστικά από ιδρύματα που αποτελούν νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου με πλήρη αυτοδιοίκηση. Tα ιδρύματα αυτά τελούν υπό την εποπτεία του Kράτους, έχουν δικαίωμα να ενισχύονται οικονομικά από αυτό και λειτουργούν σύμφωνα με τους νόμους που αφορούν τους οργανισμούς τους. Συγχώνευση ή κατάτμηση ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων μπορεί να γίνει και κατά παρέκκλιση από κάθε αντίθετη διάταξη, όπως νόμος ορίζει.
Eιδικός νόμος ορίζει όσα αφορούν τους φοιτητικούς συλλόγους και τη συμμετοχή των σπουδαστών σ' αυτούς.
8. Nόμος ορίζει τις προϋποθέσεις και τους όρους χορήγησης άδειας για την ίδρυση και λειτουργία εκπαιδευτηρίων που δεν ανήκουν στο Kράτος, τα σχετικά με την εποπτεία που ασκείται πάνω σ' αυτά, καθώς και την υπηρεσιακή κατάσταση του διδακτικού προσωπικού τους. H σύσταση ανώτατων σχολών από ιδιώτες απαγορεύεται.
ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΔΩΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ ΤΟ 2013, ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ, ΕΝΩ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΝΑ ΕΞΥΨΩΝΕΙ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΚΟΛΛΕΓΙΑ !
«Το πτυχίο που κρατάτε στα χέρια σας δεν είναι μόνο εφάμιλλο και ισότιμο, αλλά αντάξιο και καλύτερο των συναδέλφων σας από τα ελληνικά πανεπιστήμια» έλεγε απευθυνόμενος σε αποφοίτους κολεγίου.
Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΓΑΘΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΟΥΛΙΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΑΓΟΡΑΖΕΤΑΙ !!
ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΝΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΗΛΙΚΙΑΣ, ΦΥΛΟΥ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ !
ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ;
ΣΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
ΕΝΩΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΣΟΥ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΜΑΣ ΥΠΕΡ ΥΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΟΥ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ !
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ
ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ
Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων. Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση της Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές - προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.
2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος.
2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.
3.0 ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ
3.1. Μέσα στα πλαίσια της προσφοράς της Ελλήνων Πολιτείας για Διαρκή Ελληνική Παιδεία είναι και η δημιουργία σε κάθε πόλη – κωμόπολη δημόσια βιβλιοθήκη με βιβλία της πραγματικής Ελληνικής Γραμματείας, σε ένα ιδανικό περιβάλλον εναρμονισμένο με τον ρόλο που υπηρετεί και με περιεχόμενο συγγράμματα για την γνωσιακή επιμόρφωση των Πολιτών
3.2. Οι βιβλιοθήκες θα είναι και κέντρα πληροφοριών τα οποία θα βρίσκονται συνδεδεμένα διαδικτυακά με άλλα παρόμοια κέντρα σε όλο τον πλανήτη ούτως ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να έχει διευρυμένη πρόσβαση.
6.0 ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ
6.1. Θα δημιουργηθούν ειδικές υποδομές όπου οι ερευνητές θα μπορούν να υλοποιούν με άνεση τις έρευνες/-πειράματα καινοτομικά. Αξιοποίηση των αποτελεσμάτων.
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑΔΑΝΟΥ
ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν. ΡΟΔΟΠΗΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
«ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ»
EMAIL: giadanou70@gmail.com
TΗΛ. 6932729297
youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCLXtKZObutWedRZOijfbToA
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ "Ε.ΣΥ.":
https://esy-xanthis.blogspot.com/2020/08/619904-09-2015.html
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ "E.ΣΥ" :
https://esy-xanthis.blogspot.com/2020/08/blog-post_38.html
ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ : https://www.aitherikigrafi.gr/
twitter
https://twitter.com/home?logout=1609586405780
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΑΖΕΜΕΝΗ, ΠΛΑΙΣΙΩΜΕΝΗ ΜΕ
ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ ΤΕΚΜΗΡΙΑ, ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ, ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ, ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ...
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ :
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ :
600 ΔΙΣ : http://600dis.oramaellas.gr/
ΔΟΜΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ:
ΜΕΤΟΧΕΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ:
https://trapeza-anatolis.oramaellas.gr/metoxes-xroniko/
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ:http://www.endcyprusdebt.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου