ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Post Top Ad

4 Ιανουαρίου 2021

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ 12 ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΑΞΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ #ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ, #παιδεια,#ελλανιοαξιακοσυστημα, #33αξιακαπρωτοκολλα

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ 12 ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΑΞΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ #ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ
 #ελλανιοαξιακοσυστημα, #33αξιακαπρωτοκολλα, #παιδεια 

ΟΙ 12 ΑΞΙΕΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΤΟ 33 ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ (12 ΑΞΙΕΣ, 18 ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ 3 ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΙ ΝΟΜΟΙ), ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΡΙΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ

ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΤΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΤΗΤΑ

ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΑΠΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕ "ΠΑΙΔΕΙΑ"

Η ΕΚ-ΠΑΙΔΕΥΣΗ ΩΣ ΕΝΝΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΔΕΕΣΤΕΡΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΛΕΙΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΕΠΙ ΤΩ ΠΛΕΙΣΤΟΝ ΣΤΗΝ ΣΤΕΙΡΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ.

ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΤΗΣ ΕΚ-ΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΣΑΦΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΚΟΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΟΡΙΣΤΟΙ. 

ΣΥΝΕΠΑΚΟΛΟΥΘΟ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΑΟΡΙΣΤΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΕΞ΄ΑΡΧΗΣ ΠΟΙΟ ΕΙΔΟΣ  ΠΟΛΙΤΗ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. 

ΠΟΙΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ 
ΚΑΤ' ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΗ

ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙ.

ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΙΔΡΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΡΗΞΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ,  Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΕ   
Αρ. Πρωτ. 6199/4-9-2015.

Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟΝ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΤΕΡΟ ΑΞΟΝΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΔΩΡΕΑΝ - ΙΣΟΤΙΜΗ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΤΗΝ 
ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ. 


Η ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑΔΑΝΟΥ ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν. ΡΟΔΟΠΗΣ ΤOY ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ", ΕΚΠ/ΚΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜSc, ΑΝΑΛΥΕΙ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΟΥΝ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ


                                     
                                         


« Αυτοί που μελέτησαν προσεκτικά τον τρόπο διακυβέρνησης των ανθρώπων, πρέπει να έχουν πεισθεί  πως η τύχη των εθνών εξαρτάται από την εκπαίδευση των νέων »  
Αριστοτέλης 384-322 π.Κ.Χ.

« Η παιδεία, καθάπερ ευδαίμων χώρα, πάντα τ΄αγαθά φέρει » 
Η μόρφωση, είναι όπως ακριβώς μια εύφορη γη, φέρνει όλα τα καλά. Σωκράτης 469-399 π.Κ.Χ.

« Αρχή πολιτείας απάσης νέων τροφά »
Θεμέλιο κάθε πολιτείας είναι η ανατροφή των νέων. 
Πυθαγόρας 580-490 π.Κ.Χ.




ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ 1.0 ΚΑΙ 2.0. ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ:

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ 

ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ 

1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ 

Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων. Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση της Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.

1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους. 

1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.

 1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές - προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται. 

1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης. 

1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.

 1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου . 

1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ). 

1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη. 

1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι  (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό). 

1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση. 

1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας. 

1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου. 

1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας. 

1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης». 

1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας. 


2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ 

2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.

 2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος.

2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες. 


3.0 ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ 

3.1. Μέσα στα πλαίσια της προσφοράς της Ελλήνων Πολιτείας για Διαρκή Ελληνική Παιδεία είναι και η δημιουργία σε κάθε πόλη – κωμόπολη δημόσια βιβλιοθήκη με βιβλία της πραγματικής Ελληνικής Γραμματείας, σε ένα ιδανικό περιβάλλον εναρμονισμένο με τον ρόλο που υπηρετεί και με περιεχόμενο συγγράμματα για την γνωσιακή επιμόρφωση των Πολιτών 

3.2. Οι βιβλιοθήκες θα είναι και κέντρα πληροφοριών τα οποία θα βρίσκονται συνδεδεμένα διαδικτυακά με άλλα παρόμοια κέντρα σε όλο τον πλανήτη ούτως ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να έχει διευρυμένη πρόσβαση. 




 ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑΔΑΝΟΥ

ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν. ΡΟΔΟΠΗΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

 «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ»

EMAIL: giadanou70@gmail.com

TΗΛ. 6932729297

giadanou.blogspot.com

 

youtube:

https://www.youtube.com/channel/UCLXtKZObutWedRZOijfbToA

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ "Ε.ΣΥ.":

https://esy-xanthis.blogspot.com/2020/08/619904-09-2015.html


ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ "E.ΣΥ" :

https://esy-xanthis.blogspot.com/2020/08/blog-post_38.html


ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ : https://www.aitherikigrafi.gr/

 

AΝΑΖΗΤΕΙΣΤΕ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΜΟΥ ΣΤΟ FB ΚΑΙ 

ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΟΥ ΜΗΝΥΜΑ ...

 

ΣΕΛΙΔΑ fb. 1

ΣΕΛΙΔΑ fb 2

ΣΕΛΙΔΑ fb 3

 

twitter

https://twitter.com/home?logout=1609586405780


Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΑΖΕΜΕΝΗ, ΠΛΑΙΣΙΩΜΕΝΗ ΜΕ 

ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ ΤΕΚΜΗΡΙΑ, ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ, ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ, ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ...


ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ :

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ :


600 ΔΙΣ : http://600dis.oramaellas.gr/

 

ΔΟΜΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ:

https://dimoi.oramaellas.gr/

 

ΜΕΤΟΧΕΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ:

https://trapeza-anatolis.oramaellas.gr/metoxes-xroniko/

 

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ:http://www.endcyprusdebt.com/

 

 

ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ Ε.ΣΥ.

http://alfeiospotamos.gr/?p=17647


ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΩΝ ΜΚΟ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ - Ε.ΣΥ."

http://alfeiospotamos.gr/?p=11184



=======================

ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΟ SITE ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:

https://www.e-synews.gr 

 

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ LINKS

http://energoi-ellhnes.blogspot.gr/

http://alfeiospotamos.gr/

http://alfeiospotamos.blogspot.gr/

http://spametadesma.blogspot.gr/

http://sorrasgegonota.wordpress.com/

=======================

 

 

ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ πρώην 

ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ «ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ» .

http://alfeiospotamos.gr/?p=10768

=======================

ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ. ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ:

http://e-sy.gr/grafia-e-si/


 


Ε.ΣΥ. ΞΑΝΘΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

ΑΝΔΡΕΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ 69

67100, ΞΑΝΘΗ

ΕΙΜΑΙL: esy.xanthis@gmail.com

ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ

6932729297, 2541106281


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Author Description


Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;

Post Top Ad