ΚΑΤ' ΑΡΧΑΣ Η ΑΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ Η ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ ΩΣ ΙΕΡΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ, ΔΗΛΩΝΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΔΟΓΜΑΤΩΝ, ΜΕΣΩ ΚΟΙΝΩΝ ΠΡΟΠΑΤΟΡΩΝ ΑΒΡΑΑΜ, ΙΣΑΑΚ, ΙΣΜΑΗΛ, ΣΑΡΑΣ, ΡΕΒΕΚΑΣ ΚΛΠ.
Η ΙΔΙΑ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΕΥΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΟΥ ΑΔΑΜ ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΟΙ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΕ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΛΟΓΩ ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΕΥΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΕΠΙΡΡΕΠΗΣ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΜΗ, ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΔΗΛΩΝΕΙ ΤΗΝ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ.
ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΠΩΣ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ, ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ, ΕΙΧΕ ΕΝΟΧΟΠΟΙΗΘΕΙ Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΩΣ ΑΙΤΙΑ ΑΜΑΡΤΙΩΝ. ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΕΠΗΡΕΑΣΤΗΚΕ Η ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΣΚΟΤΑΔΙΣΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ.
ΕΠΙΣΗΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΟΙ ΘΗΛΕΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΜΟΛΥΣΜΕΝΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΜΜΗΝΟΥ ΡΗΣΕΩΣ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΛΕΧΩΝΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΝΤΑΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ KAI AΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ. ΕΤΣΙ ΥΠΟΤΙΜΑΤΑΙ ΕΜΜΕΣΑ Η ΙΔΙΑ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ, ΥΠΟΤΙΜΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΑΚΟΛΟΥΘΕΣ ΙΕΡΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΣΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΘΗΛΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΕΚΝΟΠΟΙΕΙ.
ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ "ΙΕΡΟΣΥΝΗ"
ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΔΕ ΠΟΥ ΠΡΟΒΑΛΕΙ Ο ΒΙΟΣ ΤΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ, ΤΟΣΟ ΤΩΝ ΑΝΔΡΩΝ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, ΜΕ ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ, ΜΕ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΦΥΛΟΥ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΩΣ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ. ΩΣΤΟΣΟ Η ΣΥΝΟΥΣΙΑ ΚΙ Η ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΓΥΝΑΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΙΤΙΑ ΑΜΑΡΤΙΑΣ, Η ΔΕ ΘΥΛΗ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ, ΤΑΥΤΟΣΗΜΗ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ ...
ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΦΤΕΙ ΑΠΟ ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ :
Κατά τον Παύλο, το σωστό για έναν άνδρα είναι να μην αγγίξει ποτέ του γυναίκα! Συμβιβάζεται όμως με την κατώτερη ηθικά λύση της μονογαμίας, για να αντιμετωπίσει την... πορνεία. Επίσης συμβουλεύει τις χήρες να μείνουν όπως αυτός, δηλαδή άγαμες. Για την αντιμετώπιση όμως της ερωτικής επιθυμίας, κάνει την παραχώρηση να επιτρέψει και σε αυτές το γάμο.
Ο γάμος δηλαδή παρουσιάζεται ως «αναγκαίο κακό» για την αποτροπή της αχαλίνωτης σεξουαλικότητας, ενώ για «προγαμιαίες σχέσεις» ούτε λόγος... Αν όλοι είχαν την ίδια άποψη (ευτυχώς για μας δεν την είχαν), τότε μάλλον το ανθρώπινο είδος θα είχε εξαφανιστεί!
Ο ΙΖ' κανόνας της τοπικής συνόδου της Γάγγρας (340μ.χ.) που δεν έχει καταργηθεί έως σήμερα, απαγορεύει στις γυναίκες να κουρεύουν τα μαλλιά τους. Μερικά χρόνια αργότερα ο αυτοκράτορας Θεοδόσιος (ο επονομαζόμενος Μέγας) διέταξε με νομοθεσία να εκδιώχνονται από την εκκλησία οι γυναίκες που έχουν κοντά μαλλιά, ενώ αν κάποιοι αρχιερείς τύχει και τις δεχθούν, να καθαιρούνται.
Οι επιλεγόμενοι Πατέρες της εκκλησίας δεν είχαν καλύτερη γνώμη για τις γυναίκες.
Ο Κλήμης ο Αλεξανδρεύς, πρώτος στη σειρά των Πατέρων της εκκλησίας και διδάσκαλος του Ωριγένη, γράφει στο βιβλίο του «Παιδαγωγός» 2.33: «Μία γυναίκα, αν λάβουμε υπ' όψην μας ποιά είναι η φύση της, πρέπει να αισχύνεται γι'αυτήν».
Ο Μέγας Αθανάσιος υποστηρίζει «Με τις γυναίκες δεν είναι ασφαλές ούτε από κοινού ν'αποφασίζει κανείς («α περί ειδωλολατρείας» από το έργο του «κατά Ελλήνων») ΕΙΔΑΤΕ ΠΟΣΟ ΜΑΣ ΜΙΣΟΥΣΑΝ ;;
Ο Μέγας Βασίλειος περιγράφει τις σχέσεις των δύο φύλων στο πλαίσιο της ορθόδοξης οικογένειας: «Η γυναίκα δεν έχει την άδεια να αφήνει τον άνδρα της, αλλά, κι αν δέρνει αυτήν εκείνος, πρέπει να υπομένει κι όχι να χωρίζεται, κι αν την προίκα της ξοδεύει, κι αν σε άλλες γυναίκες πορνεύει, αυτή πρέπει να καρτερεί. Ώστε η μεν γυναίκα, η αφήσασα τον άνδρα της μοιχαλίς είναι αν πάρη άλλον, ο δε αφεθείς αυτός άνδρας, αν πάρει άλλη, συγχωρείται» (Πηδάλιο, κανών Θ).
Επομένως σύμφωνα με την Ορθοδοξία η εκμετάλλευση, ο ξυλοδαρμός και η υποβάθμιση – γενικότερα- της συζύγου είναι έργο ευλογημένο.
Ο λόγος του Ιωάννη του χρυσόστομου ξεχειλίζει από μίσος κατά των γυναικών. Στο «προς τους έχοντας παρθένουν συνεισάκτους» διαβάζουμε:
«Γενικά η γυναίκα είναι ένα σκουλήκι που σέρνεται, η κόρη του ψεύδους, σκεύος ακαθαρσιών, ο εχθρός της ειρήνης. Ο κατάλογος των αμαρτημάτων και των αδυναμιών της είναι ατελείωτος. Eίναι ελαφρόμυαλη, φλύαρη και ακόλαστη. Πάνω απ' όλα είναι παθιασμένη με την πολυτέλεια και τις δαπάνες. Φορτώνεται με κοσμήματα, πουδράρει το πρόσωπό της, βάφει τα μάγουλά της με κοκκινάδι, βάζει μυρωδικά στα ρούχα της κι έτσι γίνεται θανάσιμη παγίδα για τον εκμαυλισμό των νέων. Όσος και να είναι ο πλούτος δεν επαρκεί να ικανοποιήσει τη γυναικεία επιθυμία. Μέρα και νύκτα η γυναίκα δεν σκέπτεται τίποτε άλλο παρά το χρυσάφι και τα πολύτιμα πετράδια, τα πορφυρά υφάσματα και τα κεντήματα, τις κρέμες και τα αρώματα. Αν δεν υπήρχε η σεξουαλική επιθυμία, κανένας άνδρας με τα σωστά του δεν θα ήθελε να μοιράζεται το σπίτι του με μια γυναίκα και να υφίσταται τις επακόλουθες ζημιές, παρά τις οικιακές εργασίες που εκτελεί ".
Ο χριστιανισμός δεν βελτίωσε, αλλά τουναντίον προσπάθησε - και για αρκετούς αιώνες το είχε καταφέρει- να ρίξει τη γυναίκα στο χαμηλότερο σκαλί της κοινωνίας, θεωρώντας την κατώτερο ον και υπαίτια για όλα τα κακά της ανθρωπότητας.
Ας δούμε τις βασικότερες επίσημες χριστιανικές θέσεις έναντι της γυναίκας:
Κάθε γυναίκα με ακάλυπτη την κεφαλή εξευτελίζεται.. Διότι εάν η γυναίκα δεν καλύπτεται, ας κουρεύεται.. Εάν είναι αισχρό για τη γυναίκα να κουρεύεται ή να ξυρίζεται, ας καλύπτεται.. Κάθε άνδρας έχων καλυμένη την κεφαλή του εξευτελίζεται.. Ο άνδρας δεν οφείλει να καλύπτει την κεφαλή του, διότι υπάρχει ως εικών και δόξα Θεού.
Δεν επλάσθει ο άνδρας για τη γυναίκα, αλλά η γυναίκα για τον άνδρα.. Οι γυναίκες στις εκκλησίες ας σιωπήσουν. Δεν επιτρέπεται σ'αυτές να ομιλούν, αλλά να υποτάσσονται, καθώς ο (μωσαϊκός) νόμος λέγει.. Αν θέλουν να μάθουν κάτι, ας ρωτούν στο σπίτι τους άνδρες τους (Α' προς Κορινθίους, ια' 4-12,ιδ' 31-40).
"Οι γυναίκες, όταν υποτάξουν κάποιον στην εξουσία τους, τον καθιστούν ευκολοκυρίευτο από τον διάβολο, περισσότερο απρόσεκτο, ζωηρότερο, αδιάντροπο, ανόητο, οξύθυμο, θρασύ, ενοχλητικό, ταπεινό, απότομο, ανελεύθερο, δουλοπρεπή, αυθάδη, φλύαρο και με μια λέξη όλα τα γυναικεία ελαττώματα, τα οποία έχουν αυτές, τα αποτυπώνουν στην ψυχή του. Είναι λοιπόν αδύνατον εκείνος ο οποίος διαρκώς βρίσκεται μαζί με γυναίκες με τόση συμπάθεια και μεγαλώνει με τη συναναστροφή τους, να μη γίνει αγύρτης και αργόσχολος και μηδαμινός. Κι αν λέει κάτι, όλα θα είναι λόγια των αργαλειών και των μαλλιών, επειδή η γλώσσα του θα έχει μολυνθεί από το είδος των γυναικείων λόγων. Και αν κάνει κάτι, το κάνει με πολλή δουλοπρέπεια, επειδή βρίσκεται μακριά από την ελευθερία, η οποία αρμόζει στους χριστιανούς και για κανένα σπουδαίο κατόρθωμα δεν είναι χρήσιμος» (Ιωάννης Χρυσόστομος, Δ' Λόγος «περί Νηστείας και Σωφροσύνης»)
Η γυναίκα για την Ορθόδοξη εκκλησία είναι «μόλυνση». Η ερωτική συνεύρεση μαζί της (ό,τι πιο φυσικό δηλαδή μπορεί να συμβεί στους ανθρώπους) αποτελεί αιτία μολύνσεως όχι μόνο για το σώμα αλλά και για την ψυχή. Γι'αυτό εξαίρονται εκείνοι που «δεν μολύνθηκαν από τις γυναίκες, γιατί είναι παρθένοι» (Αποκάλυψη, ιδ'4). Αν νομίσετε ότι το απόσπασμα αυτό μιλά για ερωτική συνεύρεση, γυρίστε την καινή διαθήκη σας πιο μπροστά, στον Ματθαίο (ε' 28) και διαβάστε τα λόγια του ίδιου του Ιησού: «κι εγώ σας λέγω ότι αυτός που βλέπει μια γυναίκα και την επιθυμεί, ήδη εμοίχευσε μέσα στην καρδιά του».
Ο ΙΑ' κανόνας του Ιωάννη του Νηστευτή (βλ. «Πηδάλιον») επιβάλλει 40 μέρες ξηροφαγία (δηλαδή μόνο ψωμί και νερό) και 100 μετάνοιες ημερησίως (ήτοι 4000 σύνολο) και αποχή από την κοινωνία σε κάθε γυναίκα, που θα δεχθεί «ασπασμούς ανδρός» και «επαφές χωρίς ωστόσο να διαφθαρεί».
Οι επιστολές είναι πολύ σαφείς, όσον αφορά στην επίσημη θέση του χριστιανισμού απέναντι στη γυναίκα:
«η γυναίκα δεν εξουσιάζει το ίδιο της το σώμα, αλλά ο άνδρας» (Α' προς κορινθίους, ζ'4).
«οι γυναίκες να υποτάσσεσθε στους άνδρες σας στα πάντα» (προς Κολοσσαείς,γ'18). «Ομοίως οι γυναίκες υποτασσόμενες στους άνδρες τους» (Α' Πέτρου,γ'1).
«υποτάσσομαι» σημαίνει «εξ-ουσιάζομαι» «υποδουλώνομαι».
Παλαιά Διαθήκη, ιερό βιβλίο των ορθόδοξων χριστιανών, Δευτερονόμιο κβ΄ 21: «Να λιθοβολείται η θυγατέρα του λαϊκού όταν πορνεύσει». Αλλά και μη τα χειρότερα, Λευϊτικό κα΄. θ΄: «Θυγατέρα ανθρώπου ιερέως εάν βεβηλωθεί πορνεύοντας.... επί πυρός κατακαυθήσεται».
Ο επίσκοπος Γάζης Πορφύριος, σε εκτέλεση του «ες έδαφος φέρειν» του Αρκαδίου, το 401μ.χ. κατέστρεψε όλα τα αγάλματα και τα έργα τέχνης, τις δημόσιες και ιδιωτικές βιβλιοθήκες και ισοπέδωσε όλους τους ελληνικούς ναούς της πόλης.
Όπως γράφει ο συναξαριστής του Μάρκος ο Διάκονος, όταν ο Πορφύριος πυρπόλησε και κατέστρεψε το Μαρνείον (ξακουστό ναό του Διός στη Γάζα) χρησιμοποίησε τα μάρμαρά του για την πλακόστρωση του δρόμου. Όπως περήφανα είπε ο ίδιος: «Για να πατούν όχι μόνον άνθρωποι, αλλά και γυναίκες και γουρούνια και άλλα ζώα»! (Βίος Πορφυρίου).
O..."άγιος" Ισαάκ ο Σύριος: «Είναι καλύτερο να φας δηλητήριο, παρά να συμφάγεις με μιά γυναίκα, και αν ακόμη είναι μητέρα σου ή αδελφή σου»!
Κοσμάς ο Αιτωλός (σελ. 25): «Αν σ' ένα σταυροδρόμι συναντήσεις το διάβολο και μιά γυναίκα, πήγαινε προς τα εκεί που είναι ο διάβολος και όχι εκεί που είναι η γυναίκα...»!
Και επίσης, καλά θα κάνουν οι γυναίκες να μάθουν ότι μόλις το 1545 μ.Χ., στη Σύνοδο του Τρέντο η Καθολική Εκκλησία αποδέχτηκε ότι οι γυναίκες έχουν ψυχή... ''
Ο ΑΓΙΟΣ ΕΦΡΑΙΜ Ο ΣΥΡΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ
« Τι είναι η γυναίκα»:
«Τι είναι η γυναίκα; Είναι ναυάγιο πάνω στην ξηρά, πηγή κακίας, αποταμίευμα χυδαιότητας και πονηριάς, θανατηφόρο συναπάντημα, ολίσθημα των ματιών, όλεθρος των ψυχών, πληγή της καρδιάς, καταστροφή των νέων, εξουσία του Άδη, απόκρημνη επιθυμία.
«Τι είναι η γυναίκα; Είναι αιτία του διαβόλου, ανάπαυση του όφη, παρηγοριά του διαβόλου, απαρηγόρητη λύπη, καμίνι που από κάτω καίει φωτιά, σκανδαλισμός των σωζομένων, αγιάτρευτη κακία, τόπος καθημερινής φλυαρίας, ξενοδοχείο των άσωτων, εργαστήριο των δαιμόνων.
«Τι είναι η γυναίκα; Είναι φίλτρο πονηριάς, αδιάντροπο θηρίο, αχαλίνωτο στόμα, δημοσίευση των μυστικών, οδηγός του σκότους, δάσκαλος των παραπτωμάτων, πονηριά της απόλαυσης, αχόρταγη επιθυμία, που προξενεί την αιώνια κόλαση.
« Τι είναι η γυναίκα; Είναι γήινο φρόνημα, ραθυμία του άνδρα, ακολασία που κοιμάται μαζί του, φροντίδα που ξυπνά μαζί του, καθημερινή βλάβη, θύελλα του σπιτιού, ναυάγιο του άνδρα, ανήμερο θηρίο, καταγώγιο των μοιχών, όπλο του διαβόλου, επιθυμητή λύσσα, παγκόσμιος θάνατος.
Όταν λοιπόν δεις μία γυναίκα όμορφη, που λάμπει, που έχει χαρούμενα μάτια, που γυαλίζουν τα μάγουλά της, που κάποια επιτηδευμένη ομορφιά του προσώπου της φλογίζει τον λογισμό σου και αυξάνει τις επιθυμίες σου, σκέψου ότι αυτό που θαυμάζεις είναι χώμα, ότι αυτό που καίει είναι στάχτη, και τότε θα σταματήσει να παραφέρεται η ψυχή. Ξεσκέπασε με τον λογισμό σου το δέρμα του προσώπου της, και τότε θα δεις όλη την μηδαμινότητά της ομορφιάς της, διότι δεν θα βρεις τίποτε άλλο από οστά φλέβες και δυσοσμία. Σκέψου επίσης αυτή να γερνάει, να μεταβάλλεται, να πεθαίνει, να πέφτει μαραμένο όλο εκείνο το άνθος. Σκέψου τι θαυμάζεις, και να ντραπείς, και αφού ντραπείς, μετανόησε.»
ΩΣΤΟΣΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΜΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΕΥΝΟΙΑ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΙΟΥΔΑΙΕΣ ΣΑΡΑ ΚΑΙ ΡΕΒΕΚKΑ KAI ΡΑΧΗΛ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ:
Είδε και γυναίκας αγίας, ουδέν ανδρών λειπομένας· είδε την Σάρραν αβραμιαίαν λαμπρύνουσαν πίστει· είδε την Ρεβέκκαν ταις εξυδρίαις ευποιίαις ανθούσαν·
είδε την Ραχήλ γάμω σωφροσύνης στίλβουσαν· είδε τυραννομάχων μητέρα πύργων εβδομάδι τετειχισμένην. Είδε πάντα δίκαιον· κατενόησε πάντα προφήτην· εκήρυξε, πάρειμι· και ο θείος αφυπνίσθη στρατός.
ΣΤΟΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΣΜΟ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΘΥΛΕΣ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΜΙΑ ΚΑΤΑΦΩΡΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ, ΟΠΟΥ ΜΕΣΩ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΕΣ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΜΕ ΚΑΛΥΠΤΡΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ, ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΑΡΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ, ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ ΩΣ ΑΝΗΛΙΚΕΣ ΝΥΦΕΣ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥΣ (ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑ), ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΗΣ ΠΟΛΥΓΑΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΧΩΡΕΣ ΥΠΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΛΕΙΤΟΡΙΔΕΚΤΟΜΕΣ, ΣΕ ΝΟΜΙΜΟ ΞΥΛΟΔΑΡΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΟΙΧΕΙΑΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΠΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΣΗ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΘΑΝΑΤΩΣΗ.
ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΩΔΕΚΑ ΟΛΥΜΠΙΕΣ ΥΠΕΡΟΝΤΟΤΗΤΕΣ ΣΕ ΙΕΡΗ ΙΣΟΖΥΓΙΑ: 6 ΑΡΡΕΝΕΣ ΚΑΙ 6 ΘΥΛΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΦΥΛΕΣ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΦΕΡΟΥΝ ΕΝΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΦΥΛΟΥ. ΤΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΘΕΩΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΗΡΩΙΚΑ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ.
ΠΗΓΕΣ: https://greatlie.com/~greatlie/index.php/el/xristianismos/mesaionas/1587-i-upobathmisi-tis-gunaikas-ston-xristianismo
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου