ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Post Top Ad

2 Νοεμβρίου 2020

Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΕΒΡΑΙΟΓΕΝΗ ΔΟΓΜΑΤΑ - ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ

ΤΑ ΤΡΙΑ ΔΟΓΜΑΤΑ (ΙΟΥΔΑΪΣΜΟΣ, ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ, ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΣΜΟΣ) ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΡΥΨΟΥΝ ΤΟ ΟΤΙ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΒΡΑΪΣΜΟ. ΚΙ ΕΝΩ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΚΟΙΝΑ ΑΠΟΔΕΚΤΗ Η ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ ΣΤΟΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΣΜΟ Ο ΘΗΛΥ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΜΙΑ ΕΜΦΑΝΕΣΤΑΤΗ ΚΑΤΑΦΩΡΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ, ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ Η ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ Η ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ ΣΥΓΚΑΛΥΜΜΕΝΗ. ΕΤΣΙ ΕΝΩ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ ΓΡΑΠΤΑ ΤΩΝ "ΑΓΙΩΝ" ΚΑΙ "ΠΑΤΕΡΩΝ" ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, Η ΑΠΟΨΗ ΑΥΤΗ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΑΠΟΚΡΥΠΤΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΓΡΑΠΤΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ;

ΚΑΤ' ΑΡΧΑΣ Η ΑΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ Η ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ ΩΣ ΙΕΡΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ,  ΔΗΛΩΝΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΔΟΓΜΑΤΩΝ, ΜΕΣΩ ΚΟΙΝΩΝ ΠΡΟΠΑΤΟΡΩΝ ΑΒΡΑΑΜ, ΙΣΑΑΚ, ΙΣΜΑΗΛ, ΣΑΡΑΣ, ΡΕΒΕΚΑΣ ΚΛΠ. 

Η ΙΔΙΑ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΕΥΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΟΥ ΑΔΑΜ ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΟΙ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΕ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΛΟΓΩ ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΕΥΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΕΠΙΡΡΕΠΗΣ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΜΗ, ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΔΗΛΩΝΕΙ ΤΗΝ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ. 

 

ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΠΩΣ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ, ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ, ΕΙΧΕ ΕΝΟΧΟΠΟΙΗΘΕΙ Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΩΣ ΑΙΤΙΑ ΑΜΑΡΤΙΩΝ. ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΕΠΗΡΕΑΣΤΗΚΕ Η ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΣΚΟΤΑΔΙΣΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ. 

ΕΠΙΣΗΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΟΙ ΘΗΛΕΣ  ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΙ  ΩΣ ΜΟΛΥΣΜΕΝΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΜΜΗΝΟΥ ΡΗΣΕΩΣ, ΤΟ ΙΔΙΟ  ΚΑΙ ΟΙ ΛΕΧΩΝΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΝΤΑΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ KAI AΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ. ΕΤΣΙ ΥΠΟΤΙΜΑΤΑΙ ΕΜΜΕΣΑ Η ΙΔΙΑ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ, ΥΠΟΤΙΜΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΑΚΟΛΟΥΘΕΣ ΙΕΡΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΣΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΘΗΛΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΕΚΝΟΠΟΙΕΙ.

ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ "ΙΕΡΟΣΥΝΗ" 

 ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΔΕ ΠΟΥ ΠΡΟΒΑΛΕΙ Ο ΒΙΟΣ ΤΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ, ΤΟΣΟ ΤΩΝ ΑΝΔΡΩΝ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, ΜΕ ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ, ΜΕ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΦΥΛΟΥ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΩΣ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ.  ΩΣΤΟΣΟ Η ΣΥΝΟΥΣΙΑ ΚΙ Η ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΓΥΝΑΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΙΤΙΑ ΑΜΑΡΤΙΑΣ, Η ΔΕ ΘΥΛΗ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ, ΤΑΥΤΟΣΗΜΗ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ ...

ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΦΤΕΙ ΑΠΟ ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ :

Κατά τον Παύλο, το σωστό για έναν άνδρα είναι να μην αγγίξει ποτέ του γυναίκα! Συμβιβάζεται όμως με την κατώτερη ηθικά λύση της μονογαμίας, για να αντιμετωπίσει την... πορνεία. Επίσης συμβουλεύει τις χήρες να μείνουν όπως αυτός, δηλαδή άγαμες. Για την αντιμετώπιση όμως της ερωτικής επιθυμίας, κάνει την παραχώρηση να επιτρέψει και σε αυτές το γάμο.

Ο γάμος δηλαδή παρουσιάζεται ως «αναγκαίο κακό» για την αποτροπή της αχαλίνωτης σεξουαλικότητας, ενώ για «προγαμιαίες σχέσεις» ούτε λόγος... Αν όλοι είχαν την ίδια άποψη (ευτυχώς για μας δεν την είχαν), τότε μάλλον το ανθρώπινο είδος θα είχε εξαφανιστεί!

Ο ΙΖ' κανόνας της τοπικής συνόδου της Γάγγρας (340μ.χ.) που δεν έχει καταργηθεί έως σήμερα, απαγορεύει στις γυναίκες να κουρεύουν τα μαλλιά τους. Μερικά χρόνια αργότερα ο αυτοκράτορας Θεοδόσιος (ο επονομαζόμενος Μέγας) διέταξε με νομοθεσία να εκδιώχνονται από την εκκλησία οι γυναίκες που έχουν κοντά μαλλιά, ενώ αν κάποιοι αρχιερείς τύχει και τις δεχθούν, να καθαιρούνται.

Οι επιλεγόμενοι Πατέρες της εκκλησίας δεν είχαν καλύτερη γνώμη για τις γυναίκες. 

Ο Κλήμης ο Αλεξανδρεύς, πρώτος στη σειρά των Πατέρων της εκκλησίας και διδάσκαλος του Ωριγένη, γράφει στο βιβλίο του «Παιδαγωγός» 2.33: «Μία γυναίκα, αν λάβουμε υπ' όψην μας ποιά είναι η φύση της, πρέπει να αισχύνεται γι'αυτήν».

Ο Μέγας Αθανάσιος υποστηρίζει «Με τις γυναίκες δεν είναι ασφαλές ούτε από κοινού ν'αποφασίζει κανείς («α περί ειδωλολατρείας» από το έργο του «κατά Ελλήνων») ΕΙΔΑΤΕ ΠΟΣΟ ΜΑΣ ΜΙΣΟΥΣΑΝ ;;

Ο Μέγας Βασίλειος περιγράφει τις σχέσεις των δύο φύλων στο πλαίσιο της ορθόδοξης οικογένειας: «Η γυναίκα δεν έχει την άδεια να αφήνει τον άνδρα της, αλλά, κι αν δέρνει αυτήν εκείνος, πρέπει να υπομένει κι όχι να χωρίζεται, κι αν την προίκα της ξοδεύει, κι αν σε άλλες γυναίκες πορνεύει, αυτή πρέπει να καρτερεί. Ώστε η μεν γυναίκα, η αφήσασα τον άνδρα της μοιχαλίς είναι αν πάρη άλλον, ο δε αφεθείς αυτός άνδρας, αν πάρει άλλη, συγχωρείται» (Πηδάλιο, κανών Θ). 


Επομένως σύμφωνα με την Ορθοδοξία η εκμετάλλευση, ο ξυλοδαρμός και η υποβάθμιση – γενικότερα- της συζύγου είναι έργο ευλογημένο.


Ο λόγος του Ιωάννη του χρυσόστομου ξεχειλίζει από μίσος κατά των γυναικών. Στο «προς τους έχοντας παρθένουν συνεισάκτους» διαβάζουμε:

«Γενικά η γυναίκα είναι ένα σκουλήκι που σέρνεται, η κόρη του ψεύδους, σκεύος ακαθαρσιών, ο εχθρός της ειρήνης. Ο κατάλογος των αμαρτημάτων και των αδυναμιών της είναι ατελείωτος. Eίναι ελαφρόμυαλη, φλύαρη και ακόλαστη. Πάνω απ' όλα είναι παθιασμένη με την πολυτέλεια και τις δαπάνες. Φορτώνεται με κοσμήματα, πουδράρει το πρόσωπό της, βάφει τα μάγουλά της με κοκκινάδι, βάζει μυρωδικά στα ρούχα της κι έτσι γίνεται θανάσιμη παγίδα για τον εκμαυλισμό των νέων. Όσος και να είναι ο πλούτος δεν επαρκεί να ικανοποιήσει τη γυναικεία επιθυμία. Μέρα και νύκτα η γυναίκα δεν σκέπτεται τίποτε άλλο παρά το χρυσάφι και τα πολύτιμα πετράδια, τα πορφυρά υφάσματα και τα κεντήματα, τις κρέμες και τα αρώματα. Αν δεν υπήρχε η σεξουαλική επιθυμία, κανένας άνδρας με τα σωστά του δεν θα ήθελε να μοιράζεται το σπίτι του με μια γυναίκα και να υφίσταται τις επακόλουθες ζημιές, παρά τις οικιακές εργασίες που εκτελεί ".

Ο χριστιανισμός δεν βελτίωσε, αλλά τουναντίον προσπάθησε - και για αρκετούς αιώνες το είχε καταφέρει- να ρίξει τη γυναίκα στο χαμηλότερο σκαλί της κοινωνίας, θεωρώντας την κατώτερο ον και υπαίτια για όλα τα κακά της ανθρωπότητας.

 Ας δούμε τις βασικότερες επίσημες χριστιανικές θέσεις έναντι της γυναίκας:
Κάθε γυναίκα με ακάλυπτη την κεφαλή εξευτελίζεται.. Διότι εάν η γυναίκα δεν καλύπτεται, ας κουρεύεται.. Εάν είναι αισχρό για τη γυναίκα να κουρεύεται ή να ξυρίζεται, ας καλύπτεται.. Κάθε άνδρας έχων καλυμένη την κεφαλή του εξευτελίζεται.. Ο άνδρας δεν οφείλει να καλύπτει την κεφαλή του, διότι υπάρχει ως εικών και δόξα Θεού. 

Δεν επλάσθει ο άνδρας για τη γυναίκα, αλλά η γυναίκα για τον άνδρα.. Οι γυναίκες στις εκκλησίες ας σιωπήσουν. Δεν επιτρέπεται σ'αυτές να ομιλούν, αλλά να υποτάσσονται, καθώς ο (μωσαϊκός) νόμος λέγει.. Αν θέλουν να μάθουν κάτι, ας ρωτούν στο σπίτι τους άνδρες τους (Α' προς Κορινθίους, ια' 4-12,ιδ' 31-40).

"Οι γυναίκες, όταν υποτάξουν κάποιον στην εξουσία τους, τον καθιστούν ευκολοκυρίευτο από τον διάβολο, περισσότερο απρόσεκτο, ζωηρότερο, αδιάντροπο, ανόητο, οξύθυμο, θρασύ, ενοχλητικό, ταπεινό, απότομο, ανελεύθερο, δουλοπρεπή, αυθάδη, φλύαρο και με μια λέξη όλα τα γυναικεία ελαττώματα, τα οποία έχουν αυτές, τα αποτυπώνουν στην ψυχή του. Είναι λοιπόν αδύνατον εκείνος ο οποίος διαρκώς βρίσκεται μαζί με γυναίκες με τόση συμπάθεια και μεγαλώνει με τη συναναστροφή τους, να μη γίνει αγύρτης και αργόσχολος και μηδαμινός. Κι αν λέει κάτι, όλα θα είναι λόγια των αργαλειών και των μαλλιών, επειδή η γλώσσα του θα έχει μολυνθεί από το είδος των γυναικείων λόγων. Και αν κάνει κάτι, το κάνει με πολλή δουλοπρέπεια, επειδή βρίσκεται μακριά από την ελευθερία, η οποία αρμόζει στους χριστιανούς και για κανένα σπουδαίο κατόρθωμα δεν είναι χρήσιμος» (Ιωάννης Χρυσόστομος, Δ' Λόγος «περί Νηστείας και Σωφροσύνης»)

Η γυναίκα για την Ορθόδοξη εκκλησία είναι «μόλυνση». Η ερωτική συνεύρεση μαζί της (ό,τι πιο φυσικό δηλαδή μπορεί να συμβεί στους ανθρώπους) αποτελεί αιτία μολύνσεως όχι μόνο για το σώμα αλλά και για την ψυχή. Γι'αυτό εξαίρονται εκείνοι που «δεν μολύνθηκαν από τις γυναίκες, γιατί είναι παρθένοι» (Αποκάλυψη, ιδ'4). Αν νομίσετε ότι το απόσπασμα αυτό μιλά για ερωτική συνεύρεση, γυρίστε την καινή διαθήκη σας πιο μπροστά, στον Ματθαίο (ε' 28) και διαβάστε τα λόγια του ίδιου του Ιησού: «κι εγώ σας λέγω ότι αυτός που βλέπει μια γυναίκα και την επιθυμεί, ήδη εμοίχευσε μέσα στην καρδιά του».

Ο ΙΑ' κανόνας του Ιωάννη του Νηστευτή (βλ. «Πηδάλιον») επιβάλλει 40 μέρες ξηροφαγία (δηλαδή μόνο ψωμί και νερό) και 100 μετάνοιες ημερησίως (ήτοι 4000 σύνολο) και αποχή από την κοινωνία σε κάθε γυναίκα, που θα δεχθεί «ασπασμούς ανδρός» και «επαφές χωρίς ωστόσο να διαφθαρεί».

Οι επιστολές είναι πολύ σαφείς, όσον αφορά στην επίσημη θέση του χριστιανισμού απέναντι στη γυναίκα: 

«η γυναίκα δεν εξουσιάζει το ίδιο της το σώμα, αλλά ο άνδρας» (Α' προς κορινθίους, ζ'4). 

«οι γυναίκες να υποτάσσεσθε στους άνδρες σας στα πάντα» (προς Κολοσσαείς,γ'18). «Ομοίως οι γυναίκες υποτασσόμενες στους άνδρες τους» (Α' Πέτρου,γ'1). 


 «υποτάσσομαι» σημαίνει «εξ-ουσιάζομαι» «υποδουλώνομαι».

Παλαιά Διαθήκη, ιερό βιβλίο των ορθόδοξων χριστιανών, Δευτερονόμιο κβ΄ 21: «Να λιθοβολείται η θυγατέρα του λαϊκού όταν πορνεύσει». Αλλά και μη τα χειρότερα, Λευϊτικό κα΄. θ΄: «Θυγατέρα ανθρώπου ιερέως εάν βεβηλωθεί πορνεύοντας.... επί πυρός κατακαυθήσεται».

Ο επίσκοπος Γάζης Πορφύριος, σε εκτέλεση του «ες έδαφος φέρειν» του Αρκαδίου, το 401μ.χ. κατέστρεψε όλα τα αγάλματα και τα έργα τέχνης, τις δημόσιες και ιδιωτικές βιβλιοθήκες και ισοπέδωσε όλους τους ελληνικούς ναούς της πόλης.

 Όπως γράφει ο συναξαριστής του Μάρκος ο Διάκονος, όταν ο Πορφύριος πυρπόλησε και κατέστρεψε το Μαρνείον (ξακουστό ναό του Διός στη Γάζα) χρησιμοποίησε τα μάρμαρά του για την πλακόστρωση του δρόμου. Όπως περήφανα είπε ο ίδιος: «Για να πατούν όχι μόνον άνθρωποι, αλλά και γυναίκες και γουρούνια και άλλα ζώα»! (Βίος Πορφυρίου).

O..."άγιος" Ισαάκ ο Σύριος: «Είναι καλύτερο να φας δηλητήριο, παρά να συμφάγεις με μιά γυναίκα, και αν ακόμη είναι μητέρα σου ή αδελφή σου»!

Κοσμάς ο Αιτωλός (σελ. 25): «Αν σ' ένα σταυροδρόμι συναντήσεις το διάβολο και μιά γυναίκα, πήγαινε προς τα εκεί που είναι ο διάβολος και όχι εκεί που είναι η γυναίκα...»!

Και επίσης, καλά θα κάνουν οι γυναίκες να μάθουν ότι μόλις το 1545 μ.Χ., στη Σύνοδο του Τρέντο η Καθολική Εκκλησία αποδέχτηκε ότι οι γυναίκες έχουν ψυχή... ''


Ο ΑΓΙΟΣ ΕΦΡΑΙΜ Ο ΣΥΡΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ

« Τι είναι η γυναίκα»:

«Τι είναι η γυναίκα; Είναι ναυάγιο πάνω στην ξηρά, πηγή κακίας, αποταμίευμα χυδαιότητας και πονηριάς, θανατηφόρο συναπάντημα, ολίσθημα των ματιών, όλεθρος των ψυχών, πληγή της καρδιάς, καταστροφή των νέων, εξουσία του Άδη, απόκρημνη επιθυμία.

«Τι είναι η γυναίκα; Είναι αιτία του διαβόλου, ανάπαυση του όφη, παρηγοριά του διαβόλου, απαρηγόρητη λύπη, καμίνι που από κάτω καίει φωτιά, σκανδαλισμός των σωζομένων, αγιάτρευτη κακία, τόπος καθημερινής φλυαρίας, ξενοδοχείο των άσωτων, εργαστήριο των δαιμόνων.

«Τι είναι η γυναίκα; Είναι φίλτρο πονηριάς, αδιάντροπο θηρίο, αχαλίνωτο στόμα, δημοσίευση των μυστικών, οδηγός του σκότους, δάσκαλος των παραπτωμάτων, πονηριά της απόλαυσης, αχόρταγη επιθυμία, που προξενεί την αιώνια κόλαση.

« Τι είναι η γυναίκα; Είναι γήινο φρόνημα, ραθυμία του άνδρα, ακολασία που κοιμάται μαζί του, φροντίδα που ξυπνά μαζί του, καθημερινή βλάβη, θύελλα του σπιτιού, ναυάγιο του άνδρα, ανήμερο θηρίο, καταγώγιο των μοιχών, όπλο του διαβόλου, επιθυμητή λύσσα, παγκόσμιος θάνατος.

Όταν λοιπόν δεις μία γυναίκα όμορφη, που λάμπει, που έχει χαρούμενα μάτια, που γυαλίζουν τα μάγουλά της, που  κάποια επιτηδευμένη ομορφιά του προσώπου της φλογίζει τον λογισμό σου και αυξάνει τις επιθυμίες σου, σκέψου ότι αυτό που θαυμάζεις είναι χώμα, ότι αυτό που καίει είναι στάχτη, και τότε θα σταματήσει να παραφέρεται η ψυχή. Ξεσκέπασε με τον λογισμό σου το δέρμα του προσώπου της, και τότε θα δεις όλη την μηδαμινότητά της ομορφιάς της, διότι δεν θα βρεις τίποτε άλλο από οστά φλέβες και δυσοσμία. Σκέψου επίσης αυτή να γερνάει, να μεταβάλλεται, να πεθαίνει, να πέφτει μαραμένο όλο εκείνο το άνθος. Σκέψου τι θαυμάζεις, και να ντραπείς, και αφού ντραπείς, μετανόησε.» 

ΩΣΤΟΣΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΜΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΕΥΝΟΙΑ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΙΟΥΔΑΙΕΣ ΣΑΡΑ ΚΑΙ ΡΕΒΕΚKΑ KAI ΡΑΧΗΛ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ:

Είδε και γυναίκας αγίας, ουδέν ανδρών λειπομένας· είδε την Σάρραν αβραμιαίαν λαμπρύνουσαν πίστει· είδε την Ρεβέκκαν ταις εξυδρίαις ευποιίαις ανθούσαν·

είδε την Ραχήλ γάμω σωφροσύνης στίλβουσαν· είδε τυραννομάχων μητέρα πύργων εβδομάδι τετειχισμένην. Είδε πάντα δίκαιον· κατενόησε πάντα προφήτην·  εκήρυξε, πάρειμι· και ο θείος αφυπνίσθη στρατός.

ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑΣΗΣ ΜΙΣΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ Η ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΟΥ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΡΡΩΣΤΑΙΝΕ, ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΣΩΣΟΥΝ ΜΕ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΦΑΡΜΑΚΩΝ Ή ΜΕ ΙΑΤΡΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ. 

ΑΡΚΕΤΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΠΙΔΙΔΟΝΤΑΝ ΣΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΒΟΤΑΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΘΕΡΑΠΕΥΣΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥΣ.ΑΥΤΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΞΕΚΙΝΟΥΣΑΝ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΣΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ, ΜΕ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΦΕΓΓΑΡΙΟΥ, ΔΙΟΤΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΒΟΤΑΝΩΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ ΑΥΣΤΗΡΑ. ΟΤΑΝ ΤΥΧΑΙΝΕ ΝΑ ΤΙΣ ΔΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΑΝΑΤΙΣΜΕΝΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΤΙΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕ ΑΜΕΣΩΣ "ΜΑΓΙΣΣΕΣ".
 «Φθάνει, λέει ο ιστορικός, εθεάθη γυνή τις νύκτωρ πλησίον αρχαίων μαρμάρων ίνα χαρακτηρισθή ως αιρετική» (απόσπασμα / ιδέα από άρθρο Ν.Τσιφόρου). Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, ότι αρκετές γυναίκες καταδικάζονταν και καίγονταν ζωντανές σα μάγισσες. Όλα αυτά την περίοδο που το Βυζάντιο προσπαθούσε να εκχριστιανίσει την Ελλάδα.

ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΜΕΣΑΙΩΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΕΡΙΠΟΥ 3 ΑΙΩΝΩΝ (ΜΕΤΑΞΥ 13ου -17ου αιώνα), ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ (1 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ  J. Rattner, Άντλερ) ΚΑΗΚΑΝ ΩΣ ΜΑΓΙΣΣΕΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΞΑΡΣΗ ΤΟ 1630 ΚΑΙ ΜΕ ΚΥΡΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΟΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΟΡΓΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΜΕ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΑ ΝΑ ΜΑΡΤΥΡΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ. ΑΥΤΗ Η ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΘΥΛΕΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΤΡΙΓΓΛΕΣ, ΤΙΣ ΜΑΓΙΣΣΕΣ, ΠΟΥ ΔΗΘΕΝ ΠΕΤΟΥΣΑΝ ΠΑΝΩ ΣΕ ΣΚΟΥΠΟΞΥΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΝ ΣΕ ΑΨΥΧΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΧΑΡΗ ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ 


Στο μεσαίωνα η γυναίκα θεωρούνταν ιδιοκτησία του άντρα και ο ιππότης είχε το δικαίωμα να κακοποιεί τη σύζυγό του, να την ξυλοκοπάει, να την τιμωρεί, να τη δωρίζει, να την κληροδοτεί δια διαθήκης, να την αποπέμπει, ως το 13ο αιώνα και να την πουλάει. 
Στα όνειρα ή στα οράματα των ασκητών του χριστιανισμού ο δαίμονας μεταμορφωνόταν σε μια προκλητική γυναίκα. Τα καθοδηγητικά όργανα της καθολικής εκκλησίας, πολλές φορές επινοούσαν κατηγορίες, ενοχοποιούσαν γυναίκες, κυρίως χήρες ή ανυπεράσπιστες, ως μάγισσες, για να τις θανατώνουν και να καρπώνονται την όποια περιουσία τους, είτε τα μέλη του κλήρου, είτε η ίδια η Εκκλησία. Ένα μεγάλο μέρος της περιουσίας που κατέχει η καθολική εκκλησία οφείλεται σε εκείνη την περίοδο.
 Σε άλλες περιπτώσεις, γυναίκες κατηγορήθηκαν και κάηκαν ως μάγισσες, επειδή απλά γνώριζαν τις θεραπευτικές ιδιότητες των βοτάνων και η ανάγκη τις ώθησε να ανατρέξουν στις γνώσεις της αρχαίας σοφίας, για να αντιμετωπίσουν προβλήματα υγείας. Αυτές πρόσφεραν ένα τεράστιο έργο στις κοινότητες που ζούσαν, καθώς ήταν οι μόνες θεραπεύτριες εκείνη την εποχή.

ΣΤΟΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΣΜΟ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΘΥΛΕΣ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΜΙΑ ΚΑΤΑΦΩΡΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ, ΟΠΟΥ ΜΕΣΩ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΕΣ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΜΕ ΚΑΛΥΠΤΡΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ, ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΑΡΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ, ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ ΩΣ ΑΝΗΛΙΚΕΣ ΝΥΦΕΣ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥΣ (ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑ),  ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΗΣ ΠΟΛΥΓΑΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΧΩΡΕΣ ΥΠΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΛΕΙΤΟΡΙΔΕΚΤΟΜΕΣ, ΣΕ ΝΟΜΙΜΟ ΞΥΛΟΔΑΡΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΙ  ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΟΙΧΕΙΑΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΠΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΣΗ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΘΑΝΑΤΩΣΗ.

ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΩΔΕΚΑ ΟΛΥΜΠΙΕΣ ΥΠΕΡΟΝΤΟΤΗΤΕΣ ΣΕ ΙΕΡΗ ΙΣΟΖΥΓΙΑ: 6 ΑΡΡΕΝΕΣ ΚΑΙ 6 ΘΥΛΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΦΥΛΕΣ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΦΕΡΟΥΝ ΕΝΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΦΥΛΟΥ. ΤΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΘΕΩΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΗΡΩΙΚΑ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ.


                     -----------Η ΕΞΕΧΟΥΣΑ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΘΥΛΗ ΑΝΘΡΩΠΟΥ---------- ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΘΥΛΕΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΑΝΤΕΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΑΠΕΔΙΔΑΝ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΟΝ ΑΝΑΛΟΓΟ ΣΕΒΑΣΜΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΟΙ ΘΥΛΕΣ ΤΕΛΟΥΣΑΝ ΕΛΛΑΝΙΑ ΔΡΩΜΕΝΑ ΥΨΙΣΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΛΕΥΣΙΝΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ. ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΙΜΟΥΣΑΝ ΤΙΣ ΑΡΧΕΓΟΝΕΣ ΘΕΟΤΗΤΕΣ ΔΗΜΗΤΡΑ ΚΑΙ ΠΕΡΣΕΦΩΝΗ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ  ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ "ΠΕΡΣΕΦΩΝΗ Ο ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ" ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ, ΗΤΑΝ Ο ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΗΤΡΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΕ ΘΕΪΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

 "Ο ΔΙΑ ΚΑΙ Η ΔΗΜΗΤΡΑ 2 ΔΥΟ ΟΛΥΜΠΙΕΣ ΘΕΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΝΩΣΑΝ ΤΙΣ ΘΕΙΕΣ ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΕΙΣ ΥΠΕΡΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΜΙΑ ΝΕΑ ΘΕΙΑ ΥΠΕΡΟΝΤΟΤΗΤΑ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟ 7 ΕΒΔΟΜΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΩΜΕΓΑ 

Η ΝΕΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΕΝΗ ΠΙΑ ΘΕΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΙΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΑ ΕΧΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΙ ΤΩΝ 2 ΔΥΟ ΟΛΥΜΠΙΩΝ ΘΕΙΩΝ ΟΝΤΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΩΣ ΚΟΡΗ «ΚΟΡΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ «Κ» Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΩΑΣ ΟΥΣΙΑΣ ΤΗΣ «Ο» ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΟΛΩΝ ΣΤΗΝ ΚΟΣΜΙΚΗ «Ρ» ΡΟΗ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ «Η ΗΤΤΑ» ΑΙΘΕΡΑ» 

ΩΣ ΚΟΡΗ ΘΕΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΙΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΑ ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΑΠΕΙΡΟΥ ΚΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΕΙΡΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ 12 ΔΩΔΕΚΑ ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΠΕΙΡΗ ΛΟΓΙΚΗ ΝΟΗΣΗ ΑΠΕΙΡΗ ΘΕΙΚΗ ΑΡΕΤΗ ΑΠΕΙΡΗ ΘΕΙΑ ΔΙΚΑΙΩΣΥΝΗ ΑΠΕΙΡΗ ΘΕΙΚΗ ΙΣΟΤΗΤΑ ΑΠΕΙΡΗ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ ΑΦΘΟΝΙΑ ΑΠΕΙΡΗ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΠΕΙΡΗ ΘΕΙΑ ΑΡΜΟΝΙΑ ΑΠΕΙΡΗ ΑΝΔΡΕΙΑ ΑΠΕΙΡΗ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ ΣΤΟΧΟ ΣΚΟΠΟ ΚΑΙ ΘΕΙΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ Η ΚΟΡΗ Η ΘΕΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ Η ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΔΙΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΠΕΙΡΗ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ  «ΓΝΩΘΙ Σ΄ ΕΑΥΤΟΝ» 


ΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΛΗΘΙΝΗ ΥΠΕΡΟΝΤΟΤΗΤΑ Η ΝΕΑ ΘΕΟΤΗΤΑ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΘΕΙΑ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΣΕ ΠΟΙΟ ΘΕΙΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ Η ΘΕΙΚΗ ΥΠΑΡΞΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ Η ΚΟΡΗ Η ΝΕΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΕΝΗ ΘΕΟΤΗΤΑ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΔΙΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΩΔΙΚΟ ΟΝΟΜΑ ΠΕΡΣΕΦΩΝΗ ΚΑΙ 

ΩΣ ΘΕΟΤΗΤΑ ΚΟΡΗ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ ΘΑ ΔΕΧΘΕΙ ΤΟ ΘΕΙΟ ΣΠΕΡΜΑ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΩΝ ΘΕΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΠΟΥ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΣΠΕΡΜΑ ΘΕΙΟ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ Η ΘΕΟΤΗΤΑ ΠΕΡΣΕΦΩΝΗ 

Η ΚΟΡΗ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΞΙΑ ΜΗΤΡΑ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΟ ΣΠΕΡΜΑ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ Η ΚΟΡΗ ΘΕΟΤΗΤΑ ΠΕΡΣΕΦΩΝΗ ΕΙΝΑΙ 

Ο ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΟ ΩΣ Η ΒΑΣΗΛΙΣΣΑ Η ΠΡΩΤΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΓΕΝΟΥΣ 

Η ΠΡΩΤΗ ΘΕΙΚΗ ΒΑΣΗΛΙΚΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΜΗΤΡΑ ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΕΡΣΕΦΩΝΗΣ ΕΛΛΗΝ  ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΘΕΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΒΑΣΗΛΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΚΑΙ 

ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ  ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΘΕΙΑ ΠΑΤΡΩΑ ΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΟΜΟΜΗΤΡΙΩΝ ΘΕΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΤΟΥΣ

 Η ΘΕΟΤΗΤΑ ΚΟΡΗ ΠΕΡΣΕΦΩΝΗ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΩΣ Η ΘΕΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΩΣΗ ΤΟΥ 

ΩΣ ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΓΟΝΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΠΕΡΣΕΦΩΝΗΣ ΩΣ ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΩΝ ΟΜΟΜΗΤΡΙΩΝ ΘΕΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΤΟΥ ΩΣ ΕΧΩΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΣΠΕΡΜΑ ΤΩΝ ΘΕΙΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ 

ΩΣ ΑΞΙΟΣ ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΣΥΝΕΧΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΠΑΤΡΩΑΣ ΟΥΣΙΑΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΩΣ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΘΕΟΤΗΤΑΣ ΠΕΡΣΕΦΩΝΗ ΚΑΙ ΒΑΣΗΛΙΚΗΣ ΜΗΤΡΑΣ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΦΕΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΒΑΣΗΛΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ

 ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΚΟΣΜΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗΣ ΜΑΣ ΣΥΝΔΕΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕ ΣΥΝΕΧΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΟΙΩΣΕΙ Ή ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΕΙ 

ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ  ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΤΙΝΑ ΤΑ ΘΕΙΚΑ ΚΑΙ ΒΑΣΗΛΙΚΑ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΛΗΘΙΝΗ ΠΑΤΡΩΑ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 

ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΑΙ ΠΕΔΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΙΣ ΙΣΟΖΥΓΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΕΣ ΔΟΜΗΣ ΚΑΙ ΔΟΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ

 Η ΚΩΔΙΚΗ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΔΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΩΝ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΠΕΡΣΕΦΩΝΗ ΕΙΝΑΙ Π7-Ε14-Ρ10-Σ6-Ε14- Φ18-ω28-Ν6-Η7 ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΝΟΛΟ ΚΩΔΙΚΟΥ 110 ΕΚΑΤΟΝ ΔΕΚΑ ΟΙ 2 ΔΥΟ ΜΟΝΑΔΕΣ Ι ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑ ΚΑΙ Η ΔΗΜΗΤΡΑ ΚΑΙ Η ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟ 0 ΜΗΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΘΕΟΤΗΤΑ ΒΑΣΗΛΙΣΣΑ ΠΕΡΣΕΦΩΝΗ ΩΣ ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ 

Η ΚΟΡΗ ΠΡΩΤΗ ΜΗΤΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΩΜΕΓΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΡΡΕΝΕΣ ΚΑΙ ΘΥΛΕΣ ΘΑ ΦΕΡΟΥΝ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΙΚΑ ΤΑ ΒΑΣΗΛΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΤΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ 

ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΦΕΡΕΙ Η ΠΕΡΣΕΦΩΝΗ Η ΚΟΡΗ ΣΤΟΝ ΟΡΑΤΟ ΚΑΙ ΑΟΡΑΤΟ ΚΟΣΜΟ ΣΤΟΝ ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΥΛΟ ΚΟΣΜΟ 

ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΕΡΣΕΦΩΝΗΣ ΩΣ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ ΜΗΤΡΑ ΘΕΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΒΑΣΗΛΙΣΣΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ 

ΟΛΑ ΘΑ ΦΕΡΟΥΝ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΚΑΙ ΝΟΜΟ ΟΡΚΟ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ ΘΕΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΒΑΣΗΛΙΣΣΑ ΤΟΥΣ ΜΗΤΡΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΣΕΦΩΝΗ

ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΔΩ:https://www.aitherikigrafi.gr/persefoni
                      
ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ:https://www.aitherikigrafi.gr/


ΠΗΓΕΣ: https://greatlie.com/~greatlie/index.php/el/xristianismos/mesaionas/1587-i-upobathmisi-tis-gunaikas-ston-xristianismo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Author Description


Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;

Post Top Ad