ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Post Top Ad

22 Ιουλίου 2020

ΧΩΡΙΣ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ Η ΞΑΝΘΗ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΞΙ ΧΡΟΝΙΑ


ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΡΑΓΙΚΕΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ...

ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΟ Η ΕΛΛΑΣ ΝΑ ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΘΕ ΗΛΙΚΙΑΣ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΛΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΛΗΣ ΤΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ . 

ΕΝΑ ΤΡΑΝΤΑΧΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΚΟΛΥΜΒΗΤΡΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΞΑΝΘΗΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 6 ΧΡΟΝΙΑ. ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΩΣ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΤΟΣΟ ΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΟΛΥΜΒΗΤΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΝΤΟΣ  ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΗΣ ΞΑΝΘΗΣ, ΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΝΑ ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΓΕΙΤΟΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΠΟΝΗΘΟΥΝ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΛΥΜΒΗΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ (ΥΠΕΠΕΘ) ΠΟΥ ΔΙΕΝΕΡΓΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α'ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. 

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΑΖΙΚΗΣ ΑΘΛΗΣΗΣ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΘΕ ΗΛΙΚΙΑΣ, ΟΥΤΕ ΚΑΙ Η ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΕΥΠΑΘΕΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ( ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ, ΑΜΕΑ, ΕΓΚΥΟΥΣ ΚΛΠ)

ΟΙ ΑΙΤΙΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΕΣ...
ΟΙ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΑΝΕΛΑΒΑΝ ΤΗΝ ΔΗΜΑΡΧΙΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ, ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΕΠΙΛΥΣΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΦΑΝΤΑΖΕΙ ΩΣ ΓΟΡΔΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΙΑΙΩΝΙΖΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΔΟΜΗΣ, ΤHΣ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΤΩΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΤΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ (ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΚΑΙ ΕΛΛΕΙΨΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ), TO ΥΨΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΛΠ.

ΕΤΣΙ Η ΠΡΟΣΔΟΚΙΑ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΥΠΑΡΧΟΝΤΟΣ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΤΗΝ ΠΟΝΕΜΕΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΟΝΤΑΡΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΟΥΝ ΨΗΦΟΥΣ.

 ΩΣΤΟΣΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΛΥΣΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΕΝΟΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΣΕ ΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΠΧ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΕΚ ΝΕΟΥ ΜΙΑ ΝΕΑ ΚΟΛΥΜΒΗΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΠΟΥ ΝΑ ΠΛΗΡΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ.

  

ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΞΑΝΘΗΣ ΝΑ ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ ΚΟΛΥΜΒΗΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΘΡΗΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΘΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΠΝΙΓΜΟΥΣ.

Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΠΟΥ ΟΡΓΑΝΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ, ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ, ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΙΣ 22/12/19 (ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ), ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΡΑΓΙΚΗ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 

ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΚΡΙΤΙΚΟ ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΞΑΝΘΗΣ, ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΙΕΡΗΣ ΜΑΣ ΧΩΡΑΣ ΕΛΛΑΣ ΕΝ ΕΤΕΙ 2020 !!



ΕΝΩΣΟΥ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ  "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ" ΟΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΕΡΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΘΛΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΗΛΙΚΙΩΝ. 

 Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΤΟ ΑΓΑΘΟ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ. ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ...

ΔΙΟΤΙ ΝΟΥΣ ΥΓΙΗΣ ΕΝ ΣΩΜΑΤΙ ΥΓΙΕΙ !

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ 
ΕΙΣΑΓΓ. ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ 6199/04-09-2015

ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ

Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
ΣΕΛΙΔΑ 11 από 40
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ΣΕΛΙΔΑ 12 από 40  ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις ΣΕΛΙΔΑ 13 από 40  βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.
ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΔΩ:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Author Description


Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;

Post Top Ad